توجه

 

 به این وبلاگ سر بزنید :

 http://miss-r.mihanblog.com

 

و هر سفارشی که دلتون خواست بدید

 

هر کدی که برای زیبا سازی وبلاگتون میخواین

 

توش پیدا میکنین 

 

مطمئن باشید پشیمون نمیشید...



نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت20:49---9 دی 1392
سلام عزیییییزدلم

با افتخار لینک شدی

فراموشم.نکنی آ !!!

منتطرتم
پاسخ: مر30


روژان
ساعت10:49---28 آذر 1392
من که قبلا رفته بودم وبلاگ دوست خوبم رعنا تازه رعنا آدرس وبلاگت رو به من داد
پاسخ: تعریفت رو از رعنا شنیده بودم


ghazal
ساعت14:13---9 آذر 1392
اینقدر بهش سفارش دادن بدبخت از من خسته شد!!!
پاسخ: اتفاقا دیدم همش پا لپ تاپه ( داشت سفارش هارو آماده میکرد )


amine va mahdiye
ساعت13:46---6 آذر 1392
linki aji faramoosham nakooni





rasti in weblogi k gozashti mitoone galeb ham vasam dorost kone
پاسخ: فراموشت نمیکنم _ معلومه که میتونه همه چی درست میکنه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+تاریخ سه شنبه 5 آذر 1392ساعت 4:59 نویسنده رویا |